onsdag den 23. november 2011

Cybercrop på Scrapsisters

Jeg har været med til mit første cybercrop - og det var super-hyggeligt.
Cybercrop er en hel dag med scrap - man sidder hjemme og har computeren i nærheden og så scrapper man, chatter og kan deltage i udfordringer - sammen med alle de andre online. Alle de ting man laver, tager man så billeder af og lægger dem op i forum, og så har man mulighed for at vinde ..... OG JEG VANDT - JUBIIIIII.

Jeg har endnu ikke modtaget min præmie, men den er fra Anjas Hobby (jeg ELSKER den butik - faldt totalt for dem i Fredericia og er super ked af at det er helt i Sønderborg). Jeg skal nok komme billeder herind, når jeg modtager præmien .... jeg GLÆDER mig.

Jeg vil lige vise jer, hvad jeg fik lavet på cybercrop. Jeg er kom nemlig godt i gang med scrap LO - noget jeg gerne har villet længe men ikke rigtig har kunnet tage mig sammen til. Det blev dog også til et par julkort. Og jeg har et par ting liggende endnu, som jeg ikke var helt tilfreds med, så der skulle laves noget om - det får I at se senere.










Jeg beklager at farverne er lidt underlige, men lyset er altså ikke det bedste på denne årstid, og jeg er IKKE prof-fotograf :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar