lørdag den 7. januar 2012

Bare lige et lille pip

Har ikke lavet noget kreativt i flere dage - har bare overhovedet ingen kræfter - og INGEN stemme. Jeg har i dag været uden for huset for første gang siden ... puh det husker jeg ikke engang, men den der lungebetændelse sendte mig til tælling og betød et lille døgn på sygehuset, da det kneb med vejrtrækningen, så ALT har stået stille.
Lungerne har det bedre, men halsen er helt tosset. Dum som jeg er, så regnede jeg med, at det penicilin jeg får, skulle hjælpe på begge dele, men min meget kyndige sygeplejeske-veninde har lige her til aften fortalt mig, at det bestemt ikke er sikkert ... hmmmmm. Så vidt jeg kan forstå, skulle jeg allerede efter 2-3 dage kunne mærke en forbedring, og det bliver bare værre med halsen, hvilket er noget rigtig SKRAMMEL på godt jysk.

Jeg vil lige svare på spørgsmålet vedr. tidsforbruget på mit sidste kort - og det var faktisk ikke så voldsomt. Jeg skar rester op i strimler, flettede dem, rettede det til, så de lå rimelig lige, satte dobbeltklæbende tape på bagsiden og limede det hele på kortet samlet.

Nå men det var altså bare lige et lille pip, for at sige at jeg lever endnu :)

1 kommentar:

  1. Sikke da noget med din sygdom. Det er en barsk omgang.
    Din veninde har helt ret mht penicillin og virkning. Så lyt du bare til hende. Så kan hun sikkert også fortælle dig, at du skal give kroppen ro til at komme ovenpå igen. Og det tager lang tid ovenpå sådan en tur !
    Rigtig god bedring fortsat.

    SvarSlet