fredag den 11. april 2014

Kage i boks


Som jeg lovede, så får I her nogle bedre billeder af den æske med en kage, sim jeg har designet.

Første billeder er i lukket tilstand:


Andet billede er af den åbne æske.


Det kan være lidt svært at se kagen i midten, men det er en 3-lags kage med en rose på toppen.

I denne udgave har jeg valgt også at skrive på nogle af panelerne (jeg har brugt sketch pen funktionen på cameo). På den måde fungerer den som et kort. Man kan også vælge at indsætte billeder i stedet for paneler - det er jo en smags sag.

Denne æske er faktisk ikke lavet efter samme model som den første æske, men jeg har vist fået "mønsteret" slettet, så jeg måtte starte forfra.

Mit næste projekt er en kage, hvor øverste lag passer med et batteridrevet fyrfadslys, så der kan komme lys på kagen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar