onsdag den 15. februar 2012

Synes selv jeg er lidt sej

Efter det knap så gode forsøg i går, bestemt jeg, at jeg også i dag ville arbejde med mine Promarker.

Jeg prøvede lidt forskellige inkpads - lavede lige en test med en mister med rent vand, og jeg opdagede, at den inkpad jeg har købt for nyligt hos Søstrene Grene .... den virker ... YEAH. Den stempler nogle fine motiver, og den "holder formen", når jeg maler med markerne.

Jeg har derfor prøvet med et stempel fra Do Crafts på almindeligt hobbykarton. Jeg synes selv det foreløbige resultatet er blevet rigtig godt.


Der er et af stempel-aftrykkene, hvor jeg har fået gnedet i motivet med en våd baby-wipe, og det ses tydeligt, men jeg vil alligevel klippe dem ud, inden jeg skal bruge dem, så det betyder ikke så meget.

I får også lige et par close-ups, så I nemmere kan se detaljerne:



Synes selv de er blevet gode foreløbig - og i forhold til at det kun er 3. gang jeg forsøger mig med Promarkere, så klapper jeg mig selv lidt på skulderen og synes jeg er ret sej :).

4 kommentarer:

  1. Det er da super fint af at det kun er 3. gang du er igang :)
    Jeg har ikke helt kastet mig ud i farvelægning inu men det kan være det kommer på et tidspunkt

    SvarSlet
  2. Det ser rigtig godt ud. Jeg har heller ikke kastet mig ud i farvelægning endnu, men mon ikke det kommer på et tidspunkt. :-)

    SvarSlet
  3. ja de er rigtig flotte - det har du gjort godt.

    SvarSlet
  4. Nemlig .- de er rigtig flotte.. :) det er skøøønt med ProMarkers ... :)

    SvarSlet