onsdag den 31. oktober 2012

Julekort kursus - kort 1

Jeg har valgt igen i år at deltage på julekort kursus hos Scrapsisters. Og selv om jeg er kommet lidt sent i gang, så er jeg sikker på at jeg nok skal nå at komme dem alle igennem i tide til jul.

Det første kort bragte ikke de store nye teknikker, men det var et rigtig fint kort og det drillede lidt at få firkanterne til at sidde rigtigt, men her er det altså.


Teksten er først stemplet og derefter varm-embosset ... en teknik jeg ikke bruger ofte nok - jeg havde helt glemt hvor nemt det er og hvor pænt resultatet kan blive.

Meget af tiden går i øjeblikket med at lave julekort, men jeg vil ikke vise dem herinde endnu, for der kunne være nogle fra min julekoret gruppe som kigger med, så dem må I vente med at se.

1 kommentar:

  1. Flot julekort.
    Jeg er lidt bagud med kurset, men der er heldigvis ingen deadline ; ) : )

    SvarSlet