torsdag den 1. marts 2012

Lidt forskelligt

Så fik jeg igen taget mig sammen til at få lavet et blog-indlæg. Det har knebet lidt med kreativiteten i den sidste tid - my mojo has dissapeared.

I dag er årsdagen for vores drenges fødsel og død ... for ét år tiden lå jeg på sygehuset og havde født mine 2 små engle-drenge - Daniel, som var død ved fødslen, og William, som kæmpede en brav men forgæves kamp for at trække vejret. Hans lunger var slet ikke udviklet nok til, at det kunne lykkedes. Jeg havde godt nok forestillet mig og drømt om, at det forgangne år skulle have været NOGET anderledes, end det endte med at blive.

Det, jeg HAR fået lavet på det seneste, har været små gaver til min skønne mor, som er syg med kræft. Og så et par fødselsdagskort til min gruppe på scrapsisters.

Her er lige et par billeder. Først et par kort - nu håber jeg ikke modtageren af mit kort i morgen kigger med herinde :)


Den næste har jeg farvelagt et stempelaftryk jeg har byttet mig til engang. Jeg har brugt mine ProMarkere og jeg synes faktisk resultatet er blevet hæderligt. Jeg ved dog allerede nu, at jeg mangler en del af de grå nuancer, så de er lige røget på ønskesedlen til de kommende conventions ;)


Så en After-Eight automat til min mor.

Jeg har også fået lavet mine konkurrence-indlæg til både Ejsing og Middelfart, men dem får I ikke at se her, før de har været med i konkurrencerne, så der må I væbne jer med tålmodighed.

Jeg har også valgt at deltage i Scrapsister-eventen med at sende scrapting til Anders Breinholt fra Natholdet. Jeg har lavet en 5-kant æske til ham, og så har jeg kommet nogle slikkepinde ned i æsken.

Jeg har også lavet et lille "kort" med beskeden til ham. Det har jeg dekoreret med en die cut fra Sizzix. 



1 kommentar:

  1. Puha, det er ikke få svære ting du har i livet. Jeg håber du "har det bedre" - ej, det kan man jo ikke sige, det jeg mener er at jeg håber du kan se fremad og at livet ser lidt lysere ud nu, end det har i det forgangne år. Jeg håber du forstår budskabet.

    Han bliver så glad, den kære Breinholt når han bliver væltet ned i gaver - jeg håber virkelig han nævner det! jeg skal i hvert fald se natholdet i næste uge :-P

    Til sidst vil jeg bare lige sende en tanke til din mor, og god bedring med hende.

    SvarSlet