fredag den 23. december 2011

Dagen før dagen

Så blev det d. 23. december og vi er endelig klar til jul. Alle gaver er pakket ind og ligger under juletræet, alle forberedelser er lavet til det går løse i morgen - tror endda jeg har husket alle de ting der skulle handles, men det må tiden vise :)

I dag har vi været på den store shopping rundtur - der var en julegave som drillede en del for den var udsolgt flere steder, så vi måtte helt til Århus, men det gik til sidst. Det er ellers normalt OVERHOVEDET ikke mig, det der med julegave-indkøb i sidste øjeblik, men i år var det altså sådan det blev.

I går var vi også ude at køre langt - vi kørte først på besøg hos noget familie i Skive, så fortsatte vi til Bøstrup, hvor jeg havde en aftale med den dejlige Pia aka Raziel fra Scrapsisters. Hun havde en kasse med scraprester, som hun forærede mig ... DEJLIGE scraprester, så den skulle jo lige afhentes. Bagefter skulle vi til Randers, hvor vi skulle afhente en Wii som har været til reparation, og så skulle vi hjem. Vi var ret trætte :)

Men ovenpå sådanne 2 hektiske dage er jeg noget tummelumsen i hovedet, så det bliver ikke til meget scrap i dag, men vil dog lige vise jeg en gavekort-konvolut, som jeg har dekoreret for at gøre den lidt mere festlig. Jeg har brugt nogle af de papirrester jeg har fået af Pia :)


4 kommentarer:

  1. Hvor er den blevet flot :) Sjovt at kunne genkende resterne ;)

    SvarSlet
  2. fint arbejde.. rigtig glædelig jul

    SvarSlet
  3. Så blev det dagen! Tak for hyggelige bloggerier i December. Jeg vil ønske dig og din Familie en Rigtig Glædelig Jul.
    Knus

    SvarSlet