tirsdag den 20. december 2011

Sent på den igen

Ja, så blev jeg sent på den igen i dag...

Jeg har ikke lavet noget papir-kreativt i dag, fordi jeg har kæmpet med noget web-design og en flash-film, som ikke rigtig vil, som jeg vil. jeg er blevet spurgt om, jeg vil lave en hjemmeside til en bekendt, som har et lille rejsebureau, og det kunne jeg slet ikke sige nej til.

Jeg synes egentlig, at jeg havde god tid, da jeg gik i gang, men det er nok for længe siden, jeg har brugt programmerne, for det driller rigtig meget - specielt en lille top-film, som jeg har lovet ham. Og i morgen aften skal jeg vise ham mit udkast, så der SKAL det bare virke. Jeg tror da også, at det omsider er lykkes, men det har holdt hårdt, og derfor er jeg blevet forsinket med mit indlæg.

Ja så jeg har faktisk slet ikke noget at vise jer i dag, men derfor skal I da ikke snydes. Jeg vil derfor dele et digt med jer i dag. Jeg elsker dette digt og har brugt det nogle gange i mine julekort, fordi det simpelthen siger det hele. Det hedder "The Spirit of Christmas" og jeg kan ikke huske, hvem der har skrevet det.

I have a list of people I know
All written in a book
And every year at Christmastime
I go and take a look
And that is when I realise
That those names are a part
Not of the book they're written in
But of my very heart
For each name stands for someone
Who has crossed my path some time
And in that meeting they've become
A treasured friend of mine
And once you've met some people
The years can not erase
The memory of a pleasant word
Or a friendly face
So when I send a Christmas card
That is addressed to you
It's because you're on that list 
Of folk I'm indebted to
And you are one of many folk who
In times past I've met
And happen to be one of those
I don't want to forget
And whether I have known you for 
Many years or few
In some way you have a part in
Shaping things I do
This, the spirit of Christmas, that
Forever and ever endures
May it leave it richest blessing
In the hearts of you and yours.

Glædelig 19. december til jer alle.

2 kommentarer:

  1. Meget smukt digt. Tak for det her på morgenstunden.
    Og god arbejdslyst med dit projekt.

    SvarSlet
  2. Smukt...den tror jeg lige bliver kopieret;-)

    SvarSlet