mandag den 19. december 2011

Lige for at sige hej

Allerførst vil jeg sige tak for de dejlige kommentarer i skrev i går. De varmer i hjertet allesammen.

Dernæst vil jeg sige, at jeg ikke har følt mig særlig kreativ i dag, så der er ikke blevet lavet noget som helst.

I går fik vi handlet næste alle de julegaver vi manglede, der er kun et par stykker tilbage, som vi sagtens kan nå i løbet af ugen. Vi fik også købt et juletræ, så det står fint på terrassen, så grenene kan "falde lidt til" inden det skal indendøre.

Jeg har i dag fordrevet tiden mad et kigge lidt på pinterest. Jeg har fundet lidt ting, som jeg synes jeg vil dele med jer.

De blomster kugler er simpelthen for flotte og så er der oven i købet en tutorial med. Klik HER for link.

Jeg fandt disse også - jeg har tænkt lidt i at lave noget bordpynt til julebordet, og disse kan man jo nemt lave med juletema i stedet for thanksgiving.

Klik HER for link

De her er også så vidunderligt simple og flotte at de også skal på julebordet (mindsker også risikoen for brand i servietter osv. når lyset er i et glas *ss*).

Klik HER for link


1 kommentar:

  1. Sikke fine ideer. Tak for tutter.
    Den med kugleblomsterne har jeg lige gemt. De skal prøves engang.....når tiden lige er der. De er godt nok søde.
    God 19. dec.

    SvarSlet