onsdag den 21. december 2011

Servietringe til julebordet

I dag har jeg været aktiv - dog med hjælpe fra min dejlige søster og hendes 2 skønne børn.

Der er blevet gjort rent i hele huset, blomster er blevet vandet, juletræet er kommet ind og er blevet pyntet, bordene er blevet flyttet rundt. Så nu skal der bare dækkes bord og laves mad til juleaften.

Jeg har også været i gang med at lave noget af pyntet til julebordet. Jeg har nemlig lavet serviet-ringe. Jeg har brugt en "model" jeg fandt på Scrapsisters magasinet - der stod egentlig bare nogle ca. mål og så har jeg liftet de ringe Charlotte Ravn har lavet i indlægget.


Jeg har klippet et stykke karton i 7 x 14,5 cm og punchet det med en kristtjørn borderpunch fra Fiskars. Så har jeg klippet et stykke mønsterpapir på 3,5 x 14,5 cm og sat det fast på mit stykke karton med dobbeltklæbende tape. Dernæst har jeg klipset stykkerne sammen till ringe, bundet et stykke snor omkring, sat fjer og tag på - og VOILA ... servietringe.

1 kommentar: