fredag den 30. december 2011

Lidt "Efter-jul-scrap"

Så kom vi forbi endnu en jul - endnu en hektisk en af slagsen her i huset i hvert fald. Det endte da også med at jeg måtte lægge mig med, hvad jeg tror var en begyndende influenza. Men jeg fik den vist taget i opløbet, for jeg er da sådan rimelig frisk igen - bare virkelig træt. Og så har I altså også fået årsagen til, at der har været HELT stille herinde siden d. 23.

Men nu har jeg været lidt i gang igen. Jeg vil jo gerne nå at være med i julehalløj-scrap på scrapsisters.

Mit første konkurrence indlæg er til Pixi-juleudfordringen. Jeg har lavet en lille pixi-jule-til/fra-kort.


Nu er jule jo overstået, så jeg får ikke brugt det i år, men jeg har lavet en lille bog, hvor jeg vil samle pixi-scrap gennem året - det bliver spændende at se, om der kommer flere i bogen, eller om jeg glemmer det :)

Her er bogens forside:

Jeg tror nu nok, at jeg vil have pyntet den lidt mere, men nu får vi se.

1 kommentar: